21 Αυγούστου 2008

Μπράβο κ.Αγούδημε


Αφού πρώτα έφαγα την καζούρα της ζωής μου από τους φίλους μου που έκλεισα εισιτήριο να γυρίσω από κυκλαδίτικο νησί με το Ροδάνθη του κ.Αγούδημου θεώρησα καλύτερο να πληρώσω για σαλόνι τρίτης θέσης. 'Οταν μπήκα στο καράβι ένας υπάλληλος έλεγξε το εισιτήριό μου και με έστειλε που λέτε? στην ντισκοτέκ του καραβιού. Για να πώς την αλήθεια επειδή βρωμούσε και έζεχνε έκανα μια βόλτα να βρώ το σαλόνι το οποίο και βρήκα. Χωρίς να πώ τίποτα στον υπάλληλο που μου είχε υποδείξει τη ντισκοτέκ κάθισα τελικά στο σαλόνι ,αξιοπρεπέστατο, στο οποίο όμως μετά από τρείς ώρες ταξιδιού πλάκωσε σχεδόν όλο το πλοίο. Δεν έχω κανένα πρόβλημα ούτε είμαι ρατσιστής αλλά δεν κατάλαβα γιατί έγω πλήρωσα περισσότερο από εκείνους που τελικά κάθισαν μαζί μου. Για τις τουαλέτες σας μιλάω ειλικρινά, δε θέλετε να το ζήσετε. Πήγα μια φορά και εύχομαι αν ξαναταξιδέψω να μην με ξαναπιάσει κατούρημα, αυτό δεν το έχω ξαναδεί ούτε στα δημόσια ουρητήρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: