4 Ιουλίου 2008

Οι ενοχλητικοί

Συγχαρητήρια καταρχήν για το υπέροχο blog σας. Επιτέλους βρέθηκε και κάποιος άνθρωπος να ενδιαφερθεί για τους πολίτες και συνεπώς για τους εν δυνάμει καταναλωτές.

Απευθύνομαι σε σας για να σας αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω εδώ και τρεις μήνες (το ίδιο αντιμετωπίζουν και αρκετοί γνωστοί μου) και αφορά στην εταιρεία τηλεφωνίας VIVODI. Πριν τρεις μήνες έλαβα ένα τηλεφώνημα στο σπίτι μου από την εν λόγω εταιρεία για να με ρωτήσουν αν ενδιαφέρομαι να κάνω συμβόλαιο μαζί τους. Δεν ενδιαφέρθηκα, τους το ανέφερα ευγενέστατα και κλείσαμε το τηλέφωνο. Μετά από μια εβδομάδα νέο τηλεφώνημα από την ΙΔΙΑ εταιρεία για το ίδιο θέμα. Δεν άλλαξε κάτι στην απόφασή μου μέσα σε εφτά μέρες, ευχαρίστησα και έκλεισα. Τρεις μέρες μετά: Ξανά τα ίδια. Αυτή τη φορά θέλησα να ξεκαθαρίσω σε κάποιον προϊστάμενο ότι δεν ενδιαφέρομαι και θα ήθελα να μην με ξαναενοχλήσουν. Πήρα τη διαβεβαίωση ότι το θέμα έληξε. Ησύχασα για δύο εβδομάδες, οπότε και ξεκίνησε το μαρτύριο. Προφανώς για να με εκδικηθούν για την άρνησή μου να δεχτώ την εταιρεία τους άρχισαν να με πάιρνουν τηλ. ακόμη και δύο φορές την ημέρα! Νέες συστάσεις προς προϊσταμένους, διευθυντές, τηλεφωνήτριες, αλλά αποτέλεσμα ουδέν. Μέχρι και σήμερα τα τηλεφωνήματα συνεχίζονται σωρηδόν και σε περίπτωση που νευριάσω, πράγμα φυσιολογικό, με ρωτάνε με έκπληξη γιατί μιλάω άσχημα σε ανθρώπους που προσπαθούν απλά να κάνουν τη δουλειά τους! Απίστευτοι! Τι μπορώ να κάνω αγαπημένο μου blog?

Παναγιώτης Σαββίδης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

mpinelikia tous erixes? E? ti perimenes!!!

Ανώνυμος είπε...

παντως εμεις, αφου καναμε 6(εξι) μηνες να συνδεθουμε με την εταιρεια αυτη, απο τοτε δεν εχουμε κανενα απολυτως προβλημα